Alpii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğim gibi real hayatın içine girmeyi deneyin önce, benim aç kalmamam değil birilerine de ekmek verebilmenin peşindeyim ben.
Hocam ben bu yaşımda firma yönettim ve 9 kişi çalışıyordu. Ben mi siz mi girmeli acaba? Firmanın gerçek sahibi forumda da üye. Dilerseniz kullanıcı adını veririm sorabilirsiniz.