Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam dostum, firmada çalışıyorsun herşeyi sen biliyorsun biz hiçbirşey bilmiyoruz...
yani anlamıyorum, neden işe başvurmayı düşünmeyenler konuya yorum yazıp polemik çıkıyor,
sen en iyisi elemanonline eleman.net gibi sitelere ilan ver..
Yok hocam garanti etsin işsiz kalan herkese benden 700 Lira diye o zaman bende çekilirim. Şu an bu rakama ihtiyacı olan arkadaşlarımız var, ben daha azlarına da çalıştım bilirim...