yahu arkadşa vereceği fiyatı yazmış, hala o kadar bu kadar deniliyor, beğenen başvuru yapar beğenmeyen yapmaz bu kadar basit bir olay neyin tartışması yapılıyor çözemedım,
Adsenseden gunde 3 4 dolar kazanmak ıcın saatlerce uğraşan ınsanlar var unutmamak gerek,
700 tl maaşıda bırakın işe giren düşünsün...