Hocam bizde tasarımcılar ayrı, kodlayanlar ayrıydı. Madem bir uzman ve tasarımcı bu paraya çalışıyor. Firma boşuna uzmana ayrı tasarımcıya ayrı veriyor. Dedim ya bulursanız yönlendirin anında alırlar işe. Ben okul sebebiyle çalışmıyorum ama yakın tanıdığım kendi.
Yakın tanıdığını iyi bir maaşla çalıştırmanı dilerim