tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben değilim firma diyorum demi. Adam gibi oku. Firmanın burada üyeliği var ve iş ilanı açmış bir dünya konusu var. Dilersen pm göndereyim konularını?

En iyi eleman 7000e çalışıyor. Ama en kötüsü 700e çalışmıyor.
Adam gibi derken??? Ben şöyle anladım; Adam gibi değilsin!
bu durumda sana söyleyeceğim tek kelime ise şu; git adamını kendin seç))))