Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu arkadşa vereceği fiyatı yazmış, hala o kadar bu kadar deniliyor, beğenen başvuru yapar beğenmeyen yapmaz bu kadar basit bir olay neyin tartışması yapılıyor çözemedım,
Adsenseden gunde 3 4 dolar kazanmak ıcın saatlerce uğraşan ınsanlar var unutmamak gerek,
700 tl maaşıda bırakın işe giren düşünsün...
O insanlar sence Tasarımcı + PHP Uzmanı + SEO'cumu?

En basitinden Serkan'a iletin bunu Neyse son mesajımdı. Hayırlı geceler herkese..