• 19-10-2017, 03:27:23
    #19
    Neden bilmiyorum ancak hiç araba merakı yok bende. Çok şükür maddi durumumda iyi ancak arabaya bu denli para verilmesini gereksiz harcama olarak görüyorum. Tabii zevkler tartışılmaz. Alırsanız umarım kazasız belasız kullanırsınız. Hayırlısı olsun.
  • 19-10-2017, 03:28:55
    #20
    BMW alana kadar gider Audi S3 alırım şahsi görüşüm.
  • 19-10-2017, 03:30:30
    #21
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bilmiyorum ancak hiç araba merakı yok bende. Çok şükür maddi durumumda iyi ancak arabaya bu denli para verilmesini gereksiz harcama olarak görüyorum. Tabii zevkler tartışılmaz. Alırsanız umarım kazasız belasız kullanırsınız. Hayırlısı olsun.
    sizdeki bu özellik aslında çok güzel birşey hocam keşke bende sahip olabilsem, fakat çalıştığımı ve para kazandığımı emeklerimin karşılığı kendimi bu şekilde tatmin ederek mutlu oluyorum bende aslında merak değilde insan neden konforu ve rahatlığına düşkün olmasınki bu biraz dediğiniz gibi zevk meseleside aslında
  • 19-10-2017, 11:06:08
    #22
    Geçen otoparkta yanından geçtim gayet güzel araba hocam Alırsanız Allah kaza bela vermesin. İyi günlerde kullanın )
  • 19-10-2017, 11:35:37
    #23
    Bu seviyedeki bir aracı deneme imkânım uzun bir süre olmaz sanırım, inşallah bir gün... Ama inceleme yapan kanalların bu araçla ilgili videolarını izlemiştim, çok güzel. Şimdiden hayırlı ve uğurlu olsun, Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
  • 19-10-2017, 11:46:38
    #24
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yıl 1 hafta kadar kullanmıştım. Kullandığım araç dizel ve 2.2 motordu. Havası için zaten söylenecek birşey yok, tasarım olarak bence mükemmel. Ayrıca 2200 motor versiyonun da gaza bastığınızda kanata ihtiyacınız kalmıyor.
    kiralık mıydı nereden kiraladınız .
  • 19-10-2017, 12:09:54
    #25
    Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kiralık mıydı nereden kiraladınız .
    İsviçre'de yaşayan yiğenimindi, genelde birlikte zaman geçirdiğimiz için ben kullanmıştım.
  • 19-10-2017, 13:15:45
    #26
    3 ay kullandım bunu. Bundan önceki aracım evoque du. 2012 model benzinli.

    Aldıktan 20 gün kadar sonra elektrik aksamında temassızlık, yanma problemleri oldu.
    Sonra biraz araştırınca bu araçlarda kronik olarak elektrik aksam sorunları olduğunu öğrendim. Bir sürü şikayet var bu konuda. Ara ara kendi anahtarını da tanımıyordu. Ciddi sayılabilecek masraflar yaptım o konuda.

    Arka kısmı da bana dar geliyordu sanki. Biraz basık bir havası vardı arka sıranın.

    Benzin konusunda yakmıyor içiyor desem yalan olmaz. Sözde şehir içi 11 yakıyor görünüyordu ama hiç 11 yaktığına şahit olmadım. Ortalama 13 civarı yakıyordu.

    Hızlanması güzeldi. En azından suv bir araca göre.

    Satışı da öyle ha diyince olmadı. Aldığımdan düşük fiyata 1.5 ayda ancak çıkarabildim elden. Üstüne daha koyup dizel e250 aldım, daha memnun olduğumu söyleyebilirim. Özellikle yakıt konusunda.

    Suv lara bir hassasiyetin yoksa jaguar xf önerebilirim. Yakın arkadaşımın var ve çok memnun. Hatta kıskanmıyorum desem yalan olur. Ara ara bana da geliyor satıp jaguar a geçmek.

    Teknik kısımdan pek anlamam ama varsa başka sorun elimden geldiğince yanıtlayabilirim.
  • 19-10-2017, 18:14:47
    #27
    Üyeliği durduruldu
    clpxl10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ay kullandım bunu. Bundan önceki aracım evoque du. 2012 model benzinli.

    Aldıktan 20 gün kadar sonra elektrik aksamında temassızlık, yanma problemleri oldu.
    Sonra biraz araştırınca bu araçlarda kronik olarak elektrik aksam sorunları olduğunu öğrendim. Bir sürü şikayet var bu konuda. Ara ara kendi anahtarını da tanımıyordu. Ciddi sayılabilecek masraflar yaptım o konuda.

    Arka kısmı da bana dar geliyordu sanki. Biraz basık bir havası vardı arka sıranın.

    Benzin konusunda yakmıyor içiyor desem yalan olmaz. Sözde şehir içi 11 yakıyor görünüyordu ama hiç 11 yaktığına şahit olmadım. Ortalama 13 civarı yakıyordu.

    Hızlanması güzeldi. En azından suv bir araca göre.

    Satışı da öyle ha diyince olmadı. Aldığımdan düşük fiyata 1.5 ayda ancak çıkarabildim elden. Üstüne daha koyup dizel e250 aldım, daha memnun olduğumu söyleyebilirim. Özellikle yakıt konusunda.

    Suv lara bir hassasiyetin yoksa jaguar xf önerebilirim. Yakın arkadaşımın var ve çok memnun. Hatta kıskanmıyorum desem yalan olur. Ara ara bana da geliyor satıp jaguar a geçmek.

    Teknik kısımdan pek anlamam ama varsa başka sorun elimden geldiğince yanıtlayabilirim.
    Cevap için teşekkürler hocam aydınlatıcı oldu.Ben istanbulda oturuyorum sanayide sorun yok bu nedenle yetkili servise gideceğimi düşünmüyorum.Aracı alsam tahmini 1 yıl sonra satarım zaten zevkimi alıp kalıcı bir araç olmayacak.Bu aracın rutin bakımları ne kadar? Vergisi bilmem kaskosu vs.