Range Rover Evoque kullanan deneyimi olan?
47
●8.873
- 19-10-2017, 01:41:04Üyeliği durdurulduReklamcıyım hocam uluslararası.Ayrıca bahsettiğimiz fiyatlara 2016 bmw var.Bmw almak yerine range almak daha mantıklıultraslan3556 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlasılan oki aramızda gerçekten kullanan yok hepsi kulaktan dolma bilgiler.Bilmek istediğim sürüş konforu vs değil misal 10bin bakımı nedir kronik arızası yıllık vergisi vesaire.Arabayı aldıktan sonra karsılasabilcek sorunlar ne kadar büyüyebiliyor sormak istediğim bu benzinli alacağım bu arada - 19-10-2017, 01:51:52Bende 320i 40.Yıl 2016 Bmw ile bu araç arasında kalmıştım fakat yakıt değerleri ve 4 çeker olması mtv de büyük etken oynadığı bmw tercih ettim fakat ne zaman borusan gitsem serviste çok fazla gördüğüm bir araç belki bakım içindir fakat çok fazla elektronik sistemli bir araç olduğu için sık sık arıza olabiliyormuş, birde yakıt değeri olarak şehir içi ortalama 14-16 litre altına düşmüyor demişti servisteki adam, bunları göz önünde bulundurarak düşünmeni tavsiye ederim ama bir gerçek varki range yani adı ve konforu yeter
- 19-10-2017, 02:14:03Üyeliği durdurulduSaol bilgilendirme için hocam şuan bende aynı kısımdayım 320 id 40. yıl & range rover.Yakıt sorun değil.Peki bmw 320 i ed önerirmisiniz 40. yıl ikisi arasında kaldım bayadır?baristilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2017, 02:49:58araç konfor ve sürüş bakımında fevkalade şehir içi kullanımlar gaza gelmem derseniz ki bu imkansız yanlama yapmazsanız 7-6 litre yakıt harcıyor, gazlama durumlarında 8-11 litre yakıt harcama, sürüş bakımında keyif anlatılmaz zaten hocam kronik hata olarak 50bin kilometrede sadece sürüş tahrik hatası oluyor turbo sensörü değişiyor 242 tl borusan fiyatı onun haricinde 50bin km kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım ses sistemi zaten arabanın en zevk veren kısmı harman kardon birde sürekli değer kazanan bir yanı var hocam aldığımdan beri 15-24 bin tl arası değer kazandı tek sorun 40.yıl nbt ekran olayı olduğu için kapalı garaj yoksa sakın ama sakın almamanız çok gözde olan bu araçlardan m direksiyon, ayna kapakları, nbt ekran çalıyorlar, araçlarda orjinal bir alarm sistemi olmadı için çok gözde son günlerde benim bulunduğum bölgede benim arabada dahil 5 tane 40.yıl soyuldu buna dikkat ederseniz konforlu ve keyifli sürüşlerin tek arabasıBoteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle