• 19-10-2017, 18:18:54
    #28
    Kiralayan hocam land disc. Sport 2017 1100€+kdv

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 19-10-2017, 22:07:47
    #29
    Üyeliği durduruldu
    efsane görünütüsü var
  • 19-10-2017, 22:13:48
    #30
    temiz bulsaydım bende evoque alacaktım hocam, gayet güzel araç benimde hoşuma gidiyor.
    3 40. yıl evoque c200d arasında kalmıştım 4 gran coupe nasip oldu
  • 20-10-2017, 05:41:48
    #31
    @Boteks hocam kiralık olarak 10 gün kullandım sorun yaşamadım , performansı zaten performans yakıt tüketimine bakmadım depo azaldıkca aldım geçtim , daha genç bir araç bulursam bende 1-2 ay içinde almayı düşünüyorum. çevremde kötü yorum çok geldi para buna bağlanır mı , elektronik sıkıntısı vs ama arabaya değer 2014 ve üstü bakın bence fiyat olarakta 200 bin civarı idi en son çoktandır bakmadım.
  • 20-10-2017, 17:28:33
    #32
    3 gün kadar sürme fırsatım oldu, araç gerçekten çok güzel fakat arazi üzerindeki performansı sınıfına göre son derece kötü ne yazık ki.
  • 20-10-2017, 23:41:17
    #33
    Hocam ben denedim. Arada tekliyor araba Vurdurmak zorunda kalabilirsiniz bazen
  • 21-10-2017, 01:08:08
    #34
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temiz bulsaydım bende evoque alacaktım hocam, gayet güzel araç benimde hoşuma gidiyor.
    3 40. yıl evoque c200d arasında kalmıştım 4 gran coupe nasip oldu
    bmw 4 gran coupe memnunmuunuz hocam bende almayı düşünüyorumda estoril mavi bulabilirsem. Konfor, yakıt tüketimi, performans değerlendirebilirmisiniz?
  • 21-10-2017, 01:42:45
    #35
    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bmw 4 gran coupe memnunmuunuz hocam bende almayı düşünüyorumda estoril mavi bulabilirsem. Konfor, yakıt tüketimi, performans değerlendirebilirmisiniz?
    418 m paket aldim hocam sifir 2016 model yakit haric herseyden cok memnunum
  • 21-10-2017, 01:55:05
    #36
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    418 m paket aldim hocam sifir 2016 model yakit haric herseyden cok memnunum
    Ne zaman, nereden ve ne kadar aldınız acaba hocam birde şehir içi/dışı yakıt tüketimi nedir