OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temiz bulsaydım bende evoque alacaktım hocam, gayet güzel araç benimde hoşuma gidiyor.
3 40. yıl evoque c200d arasında kalmıştım 4 gran coupe nasip oldu
bmw 4 gran coupe memnunmuunuz hocam bende almayı düşünüyorumda estoril mavi bulabilirsem. Konfor, yakıt tüketimi, performans değerlendirebilirmisiniz?