• 23-10-2017, 12:05:58
    #46
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008 2010 kasasını son kasaya geçirebiliyorlar serviste 14 15 000 tl ye farlar mercekler kaput vs vs çokta fark yok
    bu araç 2012 de piyasaya sürüldü. haliyle 2008-2010 kasası diye birşey yok.
    bahsettiğin land rover in diğer sürümleridir.
  • 23-10-2017, 13:27:43
    #47
    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 mesaj önce sorduğumu sizede sorayım hocam Şehir içi/dışı yakıt tüketimi nasıl acaba? Coupe araçtan memnunmusunuz? Konfor performans genel olarak değerlendirseniz nasıl sizce
    Bende 4 serisi düşünüyorumda 1 çocuk var bizde yeni doğdu. Ama gözüm 4 coupe de bilmiyorum nasıl olur
    Düzenleme: Pardon grancoupe demişiniz ben coupe zannettim
    Benimkisi grandcoupe değil coupe tek kapıydı Araç çok keyifli ve çok gösterişli bunu belirteyim.
    Almayı düşünürseniz aracımı galeriye sattım az cüzi bir karla size aldırabilirim. 215 istiyorlar ama sanırım 200 e aldırabiliriz görüşmem lazım.
    EDİT: 210.000 TL ye düşürmüş fiyatı
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80767457/detay
    yakıt olarak da xdriver olmasına rağmen 0,35 krş geçmiyor
  • 23-10-2017, 18:06:58
    #48
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimkisi grandcoupe değil coupe tek kapıydı Araç çok keyifli ve çok gösterişli bunu belirteyim.
    Almayı düşünürseniz aracımı galeriye sattım az cüzi bir karla size aldırabilirim. 215 istiyorlar ama sanırım 200 e aldırabiliriz görüşmem lazım.
    EDİT: 210.000 TL ye düşürmüş fiyatı
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80767457/detay
    yakıt olarak da xdriver olmasına rağmen 0,35 krş geçmiyor
    Şuan araştırıyorum hocam önümüz yaza doğru almayı planlıyorum tabi bakalım Satış sebebiniz ne acaba hocam ve şimdi ne alacaksınız