xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 mesaj önce sorduğumu sizede sorayım hocam Şehir içi/dışı yakıt tüketimi nasıl acaba? Coupe araçtan memnunmusunuz? Konfor performans genel olarak değerlendirseniz nasıl sizce
Bende 4 serisi düşünüyorumda 1 çocuk var bizde yeni doğdu. Ama gözüm 4 coupe de bilmiyorum nasıl olur
Düzenleme: Pardon grancoupe demişiniz ben coupe zannettim
Benimkisi grandcoupe değil coupe tek kapıydı Araç çok keyifli ve çok gösterişli bunu belirteyim.
Almayı düşünürseniz aracımı galeriye sattım az cüzi bir karla size aldırabilirim. 215 istiyorlar ama sanırım 200 e aldırabiliriz görüşmem lazım.
EDİT: 210.000 TL ye düşürmüş fiyatı
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80767457/detay
yakıt olarak da xdriver olmasına rağmen 0,35 krş geçmiyor