• 21-10-2017, 02:33:55
    #37
    Bugün bir arkadaşım bahsettiğiniz modeli kosiflere bıraktı bakım için, genel motor bakımı, disk ve balata değişimi için 10bin TL fiyat çıkarmışlar. Araç güzel ama çakalların eline düşerseniz sıkıntı.
  • 21-10-2017, 03:22:44
    #38
    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman, nereden ve ne kadar aldınız acaba hocam birde şehir içi/dışı yakıt tüketimi nedir
    Hocam 2 ay oldu alali borusan premium selection du arac sifir dedigim arabanin ustune plaka takilmis ama 250 km deydi sifir yani m paket harman kardon ses sistemi var ekstra ici deri alcantra degil direk siyah deri 207.500 e aldim hocam
  • 22-10-2017, 03:13:37
    #39
    Üyeliği durduruldu
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 ay oldu alali borusan premium selection du arac sifir dedigim arabanin ustune plaka takilmis ama 250 km deydi sifir yani m paket harman kardon ses sistemi var ekstra ici deri alcantra degil direk siyah deri 207.500 e aldim hocam
    bakımları aşırımı pahalı?
  • 22-10-2017, 03:39:48
    #40
    Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakımları aşırımı pahalı?
    Benim kendi aracimi bakima sokmak daha nasip olmadi ama babamdada 5 serisi var ordan biliyorum hocam borusan biraz tuzlu evet
  • 22-10-2017, 04:45:53
    #41
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temiz bulsaydım bende evoque alacaktım hocam, gayet güzel araç benimde hoşuma gidiyor.
    3 40. yıl evoque c200d arasında kalmıştım 4 gran coupe nasip oldu
    Bende 40.yıl ile 5.20i arasında kaldım ama 4.20xd coupe nasip oldu
  • 22-10-2017, 05:12:27
    #42
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 40.yıl ile 5.20i arasında kaldım ama 4.20xd coupe nasip oldu
    Hocam cok iyi arac ben onuda temiz uygun fiyat bulamadim yoksa benimde aklimda vardi acikcasi 4 coupe

    Siz kaca aldiniz? Sanirim kilometresi yuksek aldiniz biraz cunku 3 ve 5 in arasinda daglar kadar fark var fiyat olarak
  • 22-10-2017, 18:08:13
    #43
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cok iyi arac ben onuda temiz uygun fiyat bulamadim yoksa benimde aklimda vardi acikcasi 4 coupe

    Siz kaca aldiniz? Sanirim kilometresi yuksek aldiniz biraz cunku 3 ve 5 in arasinda daglar kadar fark var fiyat olarak
    Ben galeri fiyatına aldım hocam 180.000 TL'ye denk düştü sadece.
  • 22-10-2017, 23:33:21
    #44
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben galeri fiyatına aldım hocam 180.000 TL'ye denk düştü sadece.
    2-3 mesaj önce sorduğumu sizede sorayım hocam Şehir içi/dışı yakıt tüketimi nasıl acaba? Coupe araçtan memnunmusunuz? Konfor performans genel olarak değerlendirseniz nasıl sizce
    Bende 4 serisi düşünüyorumda 1 çocuk var bizde yeni doğdu. Ama gözüm 4 coupe de bilmiyorum nasıl olur
    Düzenleme: Pardon grancoupe demişiniz ben coupe zannettim
  • 23-10-2017, 11:43:55
    #45
    2008 2010 kasasını son kasaya geçirebiliyorlar serviste 14 15 000 tl ye farlar mercekler kaput vs vs çokta fark yok