Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakımları aşırımı pahalı?
Benim kendi aracimi bakima sokmak daha nasip olmadi ama babamdada 5 serisi var ordan biliyorum hocam borusan biraz tuzlu evet