PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben galeri fiyatına aldım hocam 180.000 TL'ye denk düştü sadece.
2-3 mesaj önce sorduğumu sizede sorayım hocam Şehir içi/dışı yakıt tüketimi nasıl acaba? Coupe araçtan memnunmusunuz? Konfor performans genel olarak değerlendirseniz nasıl sizce
Bende 4 serisi düşünüyorumda 1 çocuk var bizde yeni doğdu. Ama gözüm 4 coupe de bilmiyorum nasıl olur
Düzenleme: Pardon grancoupe demişiniz ben coupe zannettim