Ben galeri fiyatına aldım hocam

180.000 TL'ye denk düştü sadece.
2-3 mesaj önce sorduğumu sizede sorayım hocam

Şehir içi/dışı yakıt tüketimi nasıl acaba? Coupe araçtan memnunmusunuz? Konfor performans genel olarak değerlendirseniz nasıl sizce

Bende 4 serisi düşünüyorumda 1 çocuk var bizde yeni doğdu. Ama gözüm 4 coupe de bilmiyorum nasıl olur

Düzenleme: Pardon grancoupe demişiniz ben coupe zannettim