OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temiz bulsaydım bende evoque alacaktım hocam, gayet güzel araç benimde hoşuma gidiyor.
3 40. yıl evoque c200d arasında kalmıştım 4 gran coupe nasip oldu
Bende 40.yıl ile 5.20i arasında kaldım ama 4.20xd coupe nasip oldu