PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 40.yıl ile 5.20i arasında kaldım ama 4.20xd coupe nasip oldu
Hocam cok iyi arac ben onuda temiz uygun fiyat bulamadim yoksa benimde aklimda vardi acikcasi 4 coupe

Siz kaca aldiniz? Sanirim kilometresi yuksek aldiniz biraz cunku 3 ve 5 in arasinda daglar kadar fark var fiyat olarak