Benimkisi grandcoupe değil coupe tek kapıydı

Araç çok keyifli ve çok gösterişli bunu belirteyim.
Almayı düşünürseniz aracımı galeriye sattım az cüzi bir karla size aldırabilirim. 215 istiyorlar ama sanırım 200 e aldırabiliriz görüşmem lazım.
EDİT: 210.000 TL ye düşürmüş fiyatı
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80767457/detay
yakıt olarak da xdriver olmasına rağmen 0,35 krş geçmiyor
Şuan araştırıyorum hocam önümüz yaza doğru almayı planlıyorum tabi bakalım

Satış sebebiniz ne acaba hocam ve şimdi ne alacaksınız