PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimkisi grandcoupe değil coupe tek kapıydı Araç çok keyifli ve çok gösterişli bunu belirteyim.
Almayı düşünürseniz aracımı galeriye sattım az cüzi bir karla size aldırabilirim. 215 istiyorlar ama sanırım 200 e aldırabiliriz görüşmem lazım.
EDİT: 210.000 TL ye düşürmüş fiyatı
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80767457/detay
yakıt olarak da xdriver olmasına rağmen 0,35 krş geçmiyor
Şuan araştırıyorum hocam önümüz yaza doğru almayı planlıyorum tabi bakalım Satış sebebiniz ne acaba hocam ve şimdi ne alacaksınız