@Boteks hocam kiralık olarak 10 gün kullandım sorun yaşamadım , performansı zaten performans yakıt tüketimine bakmadım depo azaldıkca aldım geçtim , daha genç bir araç bulursam bende 1-2 ay içinde almayı düşünüyorum. çevremde kötü yorum çok geldi para buna bağlanır mı , elektronik sıkıntısı vs ama arabaya değer 2014 ve üstü bakın bence fiyat olarakta 200 bin civarı idi en son çoktandır bakmadım.