Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saol bilgilendirme için hocam şuan bende aynı kısımdayım 320 id 40. yıl & range rover.Yakıt sorun değil.Peki bmw 320 i ed önerirmisiniz 40. yıl ikisi arasında kaldım bayadır?
araç konfor ve sürüş bakımında fevkalade şehir içi kullanımlar gaza gelmem derseniz ki bu imkansız yanlama yapmazsanız 7-6 litre yakıt harcıyor, gazlama durumlarında 8-11 litre yakıt harcama, sürüş bakımında keyif anlatılmaz zaten hocam kronik hata olarak 50bin kilometrede sadece sürüş tahrik hatası oluyor turbo sensörü değişiyor 242 tl borusan fiyatı onun haricinde 50bin km kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım ses sistemi zaten arabanın en zevk veren kısmı harman kardon birde sürekli değer kazanan bir yanı var hocam aldığımdan beri 15-24 bin tl arası değer kazandı tek sorun 40.yıl nbt ekran olayı olduğu için kapalı garaj yoksa sakın ama sakın almamanız çok gözde olan bu araçlardan m direksiyon, ayna kapakları, nbt ekran çalıyorlar, araçlarda orjinal bir alarm sistemi olmadı için çok gözde son günlerde benim bulunduğum bölgede benim arabada dahil 5 tane 40.yıl soyuldu buna dikkat ederseniz konforlu ve keyifli sürüşlerin tek arabası