Geçen yıl 1 hafta kadar kullanmıştım. Kullandığım araç dizel ve 2.2 motordu. Havası için zaten söylenecek birşey yok, tasarım olarak bence mükemmel. Ayrıca 2200 motor versiyonun da gaza bastığınızda kanata ihtiyacınız kalmıyor.