Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bilmiyorum ancak hiç araba merakı yok bende. Çok şükür maddi durumumda iyi ancak arabaya bu denli para verilmesini gereksiz harcama olarak görüyorum. Tabii zevkler tartışılmaz. Alırsanız umarım kazasız belasız kullanırsınız. Hayırlısı olsun.
sizdeki bu özellik aslında çok güzel birşey hocam keşke bende sahip olabilsem, fakat çalıştığımı ve para kazandığımı emeklerimin karşılığı kendimi bu şekilde tatmin ederek mutlu oluyorum bende aslında merak değilde insan neden konforu ve rahatlığına düşkün olmasınki bu biraz dediğiniz gibi zevk meseleside aslında