cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yıl 1 hafta kadar kullanmıştım. Kullandığım araç dizel ve 2.2 motordu. Havası için zaten söylenecek birşey yok, tasarım olarak bence mükemmel. Ayrıca 2200 motor versiyonun da gaza bastığınızda kanata ihtiyacınız kalmıyor.
kiralık mıydı nereden kiraladınız .