Bu seviyedeki bir aracı deneme imkânım uzun bir süre olmaz sanırım, inşallah bir gün... Ama inceleme yapan kanalların bu araçla ilgili videolarını izlemiştim, çok güzel. Şimdiden hayırlı ve uğurlu olsun, Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.