Neden bilmiyorum ancak hiç araba merakı yok bende. Çok şükür maddi durumumda iyi ancak arabaya bu denli para verilmesini gereksiz harcama olarak görüyorum. Tabii zevkler tartışılmaz. Alırsanız umarım kazasız belasız kullanırsınız. Hayırlısı olsun.