• 16-01-2010, 20:43:22
    Verinde mahkemeye Sürünsün Şerefsizler
  • 16-01-2010, 20:58:00
    Butur.net ile çalışmaya başlayalı ikigün oldu sitenin yüzünü göremedik inşallah düzelir ve birdaha olmaz, bukadar insanı madur edenlerde gerektiği cezayı alırlar.
  • 16-01-2010, 21:02:13
    MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım vps'yede bağlanmıyor ?
    krramp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Butur.net ile çalışmaya başlayalı ikigün oldu sitenin yüzünü göremedik inşallah düzelir ve birdaha olmaz, bukadar insanı madur edenlerde gerektiği cezayı alırlar.
    Lütfen buturnet@gmail.com a ulaşın. Pc dns önbelleği sorunu da yaşıyor olabilirsiniz çünkü.

    KaHRaMaNKeNTLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verinde mahkemeye Sürünsün Şerefsizler
    Sürüm sürüm sürünecekler zaten hocam. Bu işin lamı cimi kalmadı artık.

    Hayatımda ilk defa tanıdığımı sokarak iş yapacağım ama artık mecbur bıraktılar.

    Sonucu da burada ilan edeceğim ki herkes kim nedir ne değildir görsün. Yere göğe sığdıralamayan insanların asıl yüzü ortaya çıksın ticari itibarı sarsılsın diye ilan edeceğim. Çünkü bu iş artık ekmeğimizle oynamaktan öteye çıktı.

    Beni tanıyan insanlar neden Kadıköy adliyesi dediğimi yakınımın hangi görevde olduğunu gayet iyi bilir zaten.
  • 16-01-2010, 21:09:36
    Üyeliği durduruldu
    Benim Sitelerim Hiçbir Zaman Ulaşılamamazlık Olmadı Butur'le Çalışmaya Başladığımdan beri Sadece Dün İlk Defa Bi Database hatası Aldım O Kadar Onuda Düzelttik Zaten ve Şu anda Sİtelerim Çok Çok Hızlı (:

    Birde Butur.net.tr Açılmıyor Hesabıma Kredi Ekleyeceğim Ama Müşteri Paneline ve Siteye Erişemiyorum Kısa Zamanda O Sorunda DÜzelecektir Eminim.

    Tekrar Tüm Herkese Geçmiş Olsun. Adalet Yerini Bulacaktır.
  • 16-01-2010, 21:14:01
    @Butur
    Ben sana çok iyi bir yakın tanıdığın varken direkt mahkemeye ver demiştim Hiç bu ş*r*fsizlerle uğraşmayalım. Direkt olarak mahkeme olayı bitirsin. Başka türlü bu ş*r*fsizlerlin akıllanacakları yok çünkü.

    Alacağın tazminatla r10'a bi ziyafet verirsin artık
  • 16-01-2010, 21:28:18
    mustafa90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Butur
    Ben sana çok iyi bir yakın tanıdığın varken direkt mahkemeye ver demiştim Hiç bu ş*r*fsizlerle uğraşmayalım. Direkt olarak mahkeme olayı bitirsin. Başka türlü bu ş*r*fsizlerlin akıllanacakları yok çünkü.

    Alacağın tazminatla r10'a bi ziyafet verirsin artık
    Tabi. Ziyafeti; o kazanılan parayla, verimerkezi kurduğumuz veya bir verimerkezine ortak olduğumuz gece vereceğim zaten.

    Hep birlikte anarız bu şekilde hem o şahsiyetleri hem bize çektirdiklerini hem de parayı öderken ki halini

    Geldiği yere uygun bir alana gitsin bari para öyle değil mi
  • 16-01-2010, 22:21:55
    geçmiş olsun Veysel hocam
  • 16-01-2010, 23:00:54
    Metallica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun Veysel hocam
    Sağolun. Hepsi geçecek elbet.

    Saldırı geçer. Dert geçer.

    Ama bir insanın alnına adli bir olaydan leke sürülmesi yok mu, o geçmez işte. Bu da bir sabıkadır bir suçtur sonuçta.

    Ne ticari itibar kalır ne saygı kalır ne güven kalır.
  • 16-01-2010, 23:08:17
    Üyeliği durduruldu
    vallahi ne zamandır bende mağdurum. butur.netten reseller alanım var. serverda mysqle bağlanamıyoruz. ilginç bir durum. inmysql1.butur.net i de kullandık bir süre localhostta wordpress yedi bu durumu siteler bir dönem açıldılar fakat phpbbde bunu yediremedik. şimdi inmysql1 de işe yaramıyor...