Temennimiz düzelmesinden yana ama yaptıgım kurumsal siteler ve sahiplerine çok maçup oldum bende onlara farklı şekilde teselli cevapları vermekden bıktım. Artık şu şerefsizligi yapan arkadaş kessin bu butura degil bizlere yapılan saldır. Yeter artık sıktı yani butur sahiplerinide anlıyorum ama onlarda çözüm bulması böyle saldırılara karşı savunmaları olmasınıda iyi olacagını düşünüyorum. Herkese saygılarla iyi geceler.
Butur.net'e Ne Oldu?
167
●13.077
- 17-01-2010, 01:10:36Siteler gine gitti
Temennimiz düzelmesinden yana ama yaptıgım kurumsal siteler ve sahiplerine çok maçup oldum bende onlara farklı şekilde teselli cevapları vermekden bıktım. Artık şu şerefsizligi yapan arkadaş kessin bu butura degil bizlere yapılan saldır. Yeter artık sıktı yani butur sahiplerinide anlıyorum ama onlarda çözüm bulması böyle saldırılara karşı savunmaları olmasınıda iyi olacagını düşünüyorum. Herkese saygılarla iyi geceler.
- 17-01-2010, 02:17:48Üyeliği durdurulduoncelıkle gecmıs olsun veysel hocam
Bu Saldırıları yapan Kım olursa olsun Inadına Butur dıyorum....
Siteler Gene Gitmiis - 17-01-2010, 09:12:29Veysel Bey kolay gelsin, saldırılar açısından çok üzgünüm. Askerliğimin bitmesine 1 hafta kala böyle bir sıkıntının yaşanması çok kötü. Mail ve pm atma gereği duymadım. Ortada bir sorun var ve düzelmesini bekleyeceğim. Bu arada inş sitelerin son hali geri gelir.Yedek medek olursa s....tık
- 17-01-2010, 09:41:42Senin kafan mı güzel? o -rep'in bu konuyla ne alakası var.helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben o -rep'i alanadi.com.tr konusunda verdim. Hani çok bilmişlik yapıp demişsin ya memnun değilseniz başka yere taşıyın diye... Onun için -rep verdim. Bilmeden öyle her şeye yorum yapma diye
Domain hesabıma geçmeden nasıl başka yere taşıyabilirim!
