• 16-01-2010, 13:15:01
    #91
    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail sunucularıda saldırı alıyor olabilir...
    Benden Sonra Herkez Almış Ben Kaç Saattir Bekliyorum
  • 16-01-2010, 13:18:04
    #92
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün Gece 22:35:30 Da Mail den Yardım İstedim Hala Cevap Bekliyorum
    Mailleriniz spame mi düştü bilmiyorum.

    ama cevaplanmayan 1 mail bile yok. buturnet@gmail.com adresine ulaşan.
  • 16-01-2010, 13:22:10
    #93
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mailleriniz spame mi düştü bilmiyorum.

    ama cevaplanmayan 1 mail bile yok. buturnet@gmail.com adresine ulaşan.
    Ne Gelen Kutumda Ne Spamda Bir Geri Dönüş Yok...
  • 16-01-2010, 13:27:49
    #94
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne Gelen Kutumda Ne Spamda Bir Geri Dönüş Yok...
    Maillerimiz demiyorum sizin bize attığınız mailler ya ulaşmadı ya da spame düştü.

    Gelen kutusunda outlookta bir mail görmedim cevaplanmayan. Önemsizde dee mail yok.
  • 16-01-2010, 14:09:42
    #95
    beklemekden başka yapabilecegiz bir şey yok

    erişim olmayan siteler

    ztunnel vb proxy kullanarak denerse hiç olmazsa düzenleme yapılabılır

    ben kendi siteme şu an öyle ulaşabiliyorum
  • 16-01-2010, 14:43:06
    #96
    Tamamdır Bende Düzelttim Sitelerimi. Teşekkürler.

    " Alma mazlumun Ahını, Çıkar Aheste Aheste "

    Fazla Söze Ne Hacet...
  • 16-01-2010, 15:30:35
    #97
    Geçmiş olsun Veysel Bey umarım en kısa sürede saldırılar kesilir.
  • 16-01-2010, 16:20:02
    #98
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır Bende Düzelttim Sitelerimi. Teşekkürler.

    " Alma mazlumun Ahını, Çıkar Aheste Aheste "

    Fazla Söze Ne Hacet...

    nasıl düzelttin kardeş

    bu arada benim mailimede cevap gelmedi
  • 16-01-2010, 16:56:08
    #99
    Şu an siteler açık umarım olmaz bir daha.