• 16-01-2010, 10:56:19
    #82
    10.55 Benim de sorun devam ediyor.
  • 16-01-2010, 10:59:18
    #83
    toxotis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettıgım bu yapanlar bulunamıyormu.bu kadar basıtmı.adamlar yarım gun kapalı tutturuyor.Bu adamları şikayet edılemıyormu tespıt edılemıyorlarmı.
    Aynı soruları ben de verimerkezlerine soruyorum.

    Ama hiçbir bilgi verilmiyor. Sadece saldırı geliyor şu tip saldırı diyorlar. Ip falan birşey göremeyiz diyorlar.


    Ayrıca saat falan belirtmeniz gereksiz inanın. Ben hep söyledim yine söylüyorum saldıran adam bize şu saate kadar saldıracağız demiyor ki.
  • 16-01-2010, 11:09:22
    #84
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı soruları ben de verimerkezlerine soruyorum.

    Ama hiçbir bilgi verilmiyor. Sadece saldırı geliyor şu tip saldırı diyorlar. Ip falan birşey göremeyiz diyorlar.


    Ayrıca saat falan belirtmeniz gereksiz inanın. Ben hep söyledim yine söylüyorum saldıran adam bize şu saate kadar saldıracağız demiyor ki.
    sızde haklısınız.size bilgi vermedıkten sonra siz ne yapabılırsınız ki. ALLAH sabır versın.
  • 16-01-2010, 11:57:09
    #85
    Umarım kısa sürede çözülür Veysel Bey in elinden geleni yaptığına inanıyorum
  • 16-01-2010, 12:09:25
    #86
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu saldırı yapanlar egolarını tatmin ettilermi bari? ona buna saldırmak yerine bu enerjilerinle birşey üretseler hiç değilse insanlığa bi hayrı dokunmuş olur
  • 16-01-2010, 12:12:13
    #87
    berkorn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu saldırı yapanlar egolarını tatmin ettilermi bari? ona buna saldırmak yerine bu enerjilerinle birşey üretseler hiç değilse insanlığa bi hayrı dokunmuş olur
    bunu yapan şer... acaba kendilerine böyle bişey yapılsa ne hissederler onlara karşı çok fazla şey söylemek istiyorum ama forum kurallarına aykırı dün akşamdan beri sesli bi şekilde çok fazla andım kendilerini
  • 16-01-2010, 12:33:14
    #88
    Çok kötü oldu bu ya.
  • 16-01-2010, 13:12:25
    #89
    Dün Gece 22:35:30 Da Mail den Yardım İstedim Hala Cevap Bekliyorum
  • 16-01-2010, 13:14:31
    #90
    Üyeliği durduruldu
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün Gece 22:35:30 Da Mail den Yardım İstedim Hala Cevap Bekliyorum
    Mail sunucularıda saldırı alıyor olabilir...