yok helperman olay yenilemekten ibaret değildi. sitenin süresi dolmuş bana geldiğinde bende site onlardamı değilmi diye öğrenmek için eklemiştim. sahibi hangi host olduğunu bilmiyordu ben araştırıp bulmuştum falan uzun hikaye.. çözdük zaten de msn deki hadiseyi belirttim. ilk sayfada bir arkadaş engellendiğini söylemiş yani engelliyorlar malesef nedenini kendileri bilir
Ben cevap vereyim
Bu konuda belirtmişti. MSN kişi listesi aşırı derecede dolduğundan dolayı silme yoluna gidiyorlar. Bu da normaldir.
3 gecedir bu saatlerde erişim olmuyor siteye, 2 ye doğru gidiyor, sabah kaçta geliyor bilmiyorum, bu sabah 10 gibi baktığımda gelmişti. Şu anda da erişim yok siteye.