• 16-01-2010, 02:22:33
    #73
    derzulya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok helperman olay yenilemekten ibaret değildi. sitenin süresi dolmuş bana geldiğinde bende site onlardamı değilmi diye öğrenmek için eklemiştim. sahibi hangi host olduğunu bilmiyordu ben araştırıp bulmuştum falan uzun hikaye.. çözdük zaten de msn deki hadiseyi belirttim. ilk sayfada bir arkadaş engellendiğini söylemiş yani engelliyorlar malesef nedenini kendileri bilir

    Ben cevap vereyim
    Bu konuda belirtmişti. MSN kişi listesi aşırı derecede dolduğundan dolayı silme yoluna gidiyorlar. Bu da normaldir.
  • 16-01-2010, 03:00:44
    #74
    3 gecedir bu saatlerde erişim olmuyor siteye, 2 ye doğru gidiyor, sabah kaçta geliyor bilmiyorum, bu sabah 10 gibi baktığımda gelmişti. Şu anda da erişim yok siteye.
  • 16-01-2010, 06:25:26
    #75
    Üyeliği durduruldu
    saat 06:24 sitelere erişim yok.. inşallah kısa bir sürede halolur bu sorun . yoksa başka firmaya geçmek zorunda kalıcam.. :S
  • 16-01-2010, 07:36:57
    #76
    sabah 5 30 civarı düzeldi benim sunucu
  • 16-01-2010, 08:17:59
    #77
    Üyeliği durduruldu
    sabah 08:17 sorun halen devam etmektedir malesef
  • 16-01-2010, 10:47:31
    #78
    Şuan benimde 4 sitem açılmıyor mail attım inş. kısa sürede açılır yoksa bu işi artık bırakma noktasına geldim.
  • 16-01-2010, 10:52:21
    #79
    Sırayla geizyorlar bakalım tüm sunucuları. O yüzden inanın bilmiyoruz hangi sunucu saldırı alıyor almıyor belli olmuyor.

    Alanı görünce emen o sunucuya dönüyoruz kontrol için.
  • 16-01-2010, 10:54:43
    #80
    merak ettıgım bu yapanlar bulunamıyormu.bu kadar basıtmı.adamlar yarım gun kapalı tutturuyor.Bu adamları şikayet edılemıyormu tespıt edılemıyorlarmı.
  • 16-01-2010, 10:56:13
    #81
    Allah sonumuzu hayır etsin kendimi blogere verdim iki gündür