Yahu firma ile ne derdiniz varsa halledin de biz hizmet alanların ne günahı var arkadaş 5. firma oldu burada da sıkıntı inanın artık gına geldi.
Allah belalarını versin şu botneti yapanların çoluk çocuklarından çıksın inş. hakkımı da helal etmiyorum bu insanlara inşallah bir yerlerinden çıkar.
Nedir bu yaa.
Butur.net'e Ne Oldu?
167
●13.077
- 15-01-2010, 16:55:44Tüm iyi dilekleriniz için teşekkürler.
Saldırı bir müşteriye değil direk BUTUR'a yapılıyor.
Bunu yapanın da kim olduğunu herkes tahmin ediyor zaten.
Söylememe gerek yok.
LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİkinize de pm gönderdim umarım dikkatle okursunuz.IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sözerim için sorusu olan varsa onlara da pm atabilirim.
Ne deseniz haklısınız.helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-01-2010, 17:49:21geçmiş olsun hocam bende mail atım site isimlerimi verdim umarım kısa zamanda eski haline döner...
kim olduğu belliyse neden polise şikayet etmiyoruz hepberaber kimse bana pm atarmısınız lütfen ben direk savcılığa verim tanıdıklarım var tuvalet deliğine girse çıkartırım onu !:@