• 15-01-2010, 16:45:45
    #28
    Yahu firma ile ne derdiniz varsa halledin de biz hizmet alanların ne günahı var arkadaş 5. firma oldu burada da sıkıntı inanın artık gına geldi.

    Allah belalarını versin şu botneti yapanların çoluk çocuklarından çıksın inş. hakkımı da helal etmiyorum bu insanlara inşallah bir yerlerinden çıkar.

    Nedir bu yaa.
  • 15-01-2010, 16:55:44
    #29
    Tüm iyi dilekleriniz için teşekkürler.
    Saldırı bir müşteriye değil direk BUTUR'a yapılıyor.

    Bunu yapanın da kim olduğunu herkes tahmin ediyor zaten.

    Söylememe gerek yok.

    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .
    Büyük konuşmamak gerek..
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16:41 halen down. Veysel dalga geçmişti ama sanırım elinde patladı.

    Neyse. çok geçmiş olsun. Bir an önce saldırının bitmesi dileğimle.
    İkinize de pm gönderdim umarım dikkatle okursunuz.

    Bu sözerim için sorusu olan varsa onlara da pm atabilirim.

    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu firma ile ne derdiniz varsa halledin de biz hizmet alanların ne günahı var arkadaş 5. firma oldu burada da sıkıntı inanın artık gına geldi.

    Allah belalarını versin şu botneti yapanların çoluk çocuklarından çıksın inş. hakkımı da helal etmiyorum bu insanlara inşallah bir yerlerinden çıkar.

    Nedir bu yaa.
    Ne deseniz haklısınız.
  • 15-01-2010, 16:56:11
    #30
    Çok geçmiş olsun, olayları uzaktan izliyorum. Kimin yaptığı belli mi ?
  • 15-01-2010, 16:56:52
    #31
    Alıntı
    Bunu yapanın da kim olduğunu herkes tahmin ediyor zaten.
    Gerçekten merak ettim kim yapıyor saldırıyı pm atarmısın.
  • 15-01-2010, 16:57:21
    #32
    Üyeliği durduruldu
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinize de pm gönderdim umarım dikkatle okursunuz.

    Bu sözerim için sorusu olan varsa onlara da pm atabilirim.



    Ne deseniz haklısınız.
    bana PM gelmedi...
  • 15-01-2010, 16:59:24
    #33
    Geçmiş olsun...
  • 15-01-2010, 17:03:36
    #34
    Hepinize teşekkürler
    [QUOTE = LeFleur; 1060227807] bana PM gelmedi ...[/ QUOTE]

    Gönderildi kontrol ediniz lütfen.
  • 15-01-2010, 17:49:21
    #35
    geçmiş olsun hocam bende mail atım site isimlerimi verdim umarım kısa zamanda eski haline döner...
    kim olduğu belliyse neden polise şikayet etmiyoruz hepberaber kimse bana pm atarmısınız lütfen ben direk savcılığa verim tanıdıklarım var tuvalet deliğine girse çıkartırım onu !:@
  • 15-01-2010, 17:51:15
    #36
    sinirden laptopu kaldırıp fırlatacaktım bugün....Laf yarışı yüzünden o kadar insanın ahını almak niye şimdi.Saldırı yapan kişi düşünmüyormu dolaylı yoldan durduk yere bize zarar verdiğini.....Değermi yani böyle şeylere


    Bu arada sitelerim hala kapalı benim