Tüm iyi dilekleriniz için teşekkürler.
Saldırı bir müşteriye değil direk BUTUR'a yapılıyor.
Bunu yapanın da kim olduğunu herkes tahmin ediyor zaten.
Söylememe gerek yok.
.
Büyük konuşmamak gerek..
16:41 halen down. Veysel dalga geçmişti ama sanırım elinde patladı.
Neyse. çok geçmiş olsun. Bir an önce saldırının bitmesi dileğimle.
İkinize de pm gönderdim umarım dikkatle okursunuz.
Bu sözerim için sorusu olan varsa onlara da pm atabilirim.
Yahu firma ile ne derdiniz varsa halledin de biz hizmet alanların ne günahı var arkadaş 5. firma oldu burada da sıkıntı inanın artık gına geldi.
Allah belalarını versin şu botneti yapanların çoluk çocuklarından çıksın inş. hakkımı da helal etmiyorum bu insanlara inşallah bir yerlerinden çıkar.
Nedir bu yaa.
Ne deseniz haklısınız.