geçmiş olsun hocam bende mail atım site isimlerimi verdim umarım kısa zamanda eski haline döner...
kim olduğu belliyse neden polise şikayet etmiyoruz hepberaber kimse bana pm atarmısınız lütfen ben direk savcılığa verim tanıdıklarım var tuvalet deliğine girse çıkartırım onu !:@