Yahu firma ile ne derdiniz varsa halledin de biz hizmet alanların ne günahı var arkadaş 5. firma oldu burada da sıkıntı inanın artık gına geldi.
Allah belalarını versin şu botneti yapanların çoluk çocuklarından çıksın inş. hakkımı da helal etmiyorum bu insanlara inşallah bir yerlerinden çıkar.
Nedir bu yaa.