merak ettıgım bu yapanlar bulunamıyormu.bu kadar basıtmı.adamlar yarım gun kapalı tutturuyor.Bu adamları şikayet edılemıyormu tespıt edılemıyorlarmı.
Aynı soruları ben de verimerkezlerine soruyorum.
Ama hiçbir bilgi verilmiyor. Sadece saldırı geliyor şu tip saldırı diyorlar. Ip falan birşey göremeyiz diyorlar.
Ayrıca saat falan belirtmeniz gereksiz inanın. Ben hep söyledim yine söylüyorum saldıran adam bize şu saate kadar saldıracağız demiyor ki.