Aynı soruları ben de verimerkezlerine soruyorum.
Ama hiçbir bilgi verilmiyor. Sadece saldırı geliyor şu tip saldırı diyorlar. Ip falan birşey göremeyiz diyorlar.
Ayrıca saat falan belirtmeniz gereksiz inanın. Ben hep söyledim yine söylüyorum saldıran adam bize şu saate kadar saldıracağız demiyor ki.
sızde haklısınız.size bilgi vermedıkten sonra siz ne yapabılırsınız ki. ALLAH sabır versın.