bu saldırı yapanlar egolarını tatmin ettilermi bari? ona buna saldırmak yerine bu enerjilerinle birşey üretseler hiç değilse insanlığa bi hayrı dokunmuş olur
bunu yapan şer... acaba kendilerine böyle bişey yapılsa ne hissederler onlara karşı çok fazla şey söylemek istiyorum ama forum kurallarına aykırı dün akşamdan beri sesli bi şekilde çok fazla andım kendilerini