Veysel Bey kolay gelsin, saldırılar açısından çok üzgünüm. Askerliğimin bitmesine 1 hafta kala böyle bir sıkıntının yaşanması çok kötü. Mail ve pm atma gereği duymadım. Ortada bir sorun var ve düzelmesini bekleyeceğim. Bu arada inş sitelerin son hali geri gelir.Yedek medek olursa s....tık