Siteler gine gitti Temennimiz düzelmesinden yana ama yaptıgım kurumsal siteler ve sahiplerine çok maçup oldum bende onlara farklı şekilde teselli cevapları vermekden bıktım. Artık şu şerefsizligi yapan arkadaş kessin bu butura degil bizlere yapılan saldır. Yeter artık sıktı yani butur sahiplerinide anlıyorum ama onlarda çözüm bulması böyle saldırılara karşı savunmaları olmasınıda iyi olacagını düşünüyorum. Herkese saygılarla iyi geceler.