Üstadım çaresizlikten ziyade yapılacak birşey yok.
Ben butur'un derdinde değilim.
Müşterilerin bulunduğu bir sunucu saldırı alıyor. Ona üzülüyorum. Sunucu Tr lokasyonda. Dolayısıyla hiçbir şekilde bir engel konamıyor.
yine de acı paylaşma baâbında msn adresinizi ekledim .
butur.net mi bitir.net mi? yoksa etli butlu net mi? (bu kısım yaraya tuz basma kısmıydı)
bu konuyu tesadüfen okudum. 13 sayfa yazı vardı. tek tek okudum.
ne tesadüftür, biz de aynı günden itibaren saldırı almaya başladık. (burası da acıları paylaşma kısmı)
Eğer çaresiz isen msn e ekle, 1-2 öneride bulunayım:
destek5@sayfa.net