vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım çaresizlikten ziyade yapılacak birşey yok.

Ben butur'un derdinde değilim.

Müşterilerin bulunduğu bir sunucu saldırı alıyor. Ona üzülüyorum. Sunucu Tr lokasyonda. Dolayısıyla hiçbir şekilde bir engel konamıyor.

yine de acı paylaşma baâbında msn adresinizi ekledim .

Çok geçmiş olsun Veysel umarım en kısa sürede çözüme kavuşur. Bu tip durumların nasıl zor geçtiğini çok iyi bilirim. Allah yardımcın olsun.