geçmiş olsun Veysel hocam
Sağolun. Hepsi geçecek elbet.
Saldırı geçer. Dert geçer.
Ama bir insanın alnına adli bir olaydan leke sürülmesi yok mu, o geçmez işte. Bu da bir sabıkadır bir suçtur sonuçta.
Ne ticari itibar kalır ne saygı kalır ne güven kalır.