Metallica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun Veysel hocam
Sağolun. Hepsi geçecek elbet.

Saldırı geçer. Dert geçer.

Ama bir insanın alnına adli bir olaydan leke sürülmesi yok mu, o geçmez işte. Bu da bir sabıkadır bir suçtur sonuçta.

Ne ticari itibar kalır ne saygı kalır ne güven kalır.