@Butur
Ben sana çok iyi bir yakın tanıdığın varken direkt mahkemeye ver demiştim Hiç bu ş*r*fsizlerle uğraşmayalım. Direkt olarak mahkeme olayı bitirsin. Başka türlü bu ş*r*fsizlerlin akıllanacakları yok çünkü.

Alacağın tazminatla r10'a bi ziyafet verirsin artık