mustafa90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Butur
Ben sana çok iyi bir yakın tanıdığın varken direkt mahkemeye ver demiştim Hiç bu ş*r*fsizlerle uğraşmayalım. Direkt olarak mahkeme olayı bitirsin. Başka türlü bu ş*r*fsizlerlin akıllanacakları yok çünkü.

Alacağın tazminatla r10'a bi ziyafet verirsin artık
Tabi. Ziyafeti; o kazanılan parayla, verimerkezi kurduğumuz veya bir verimerkezine ortak olduğumuz gece vereceğim zaten.

Hep birlikte anarız bu şekilde hem o şahsiyetleri hem bize çektirdiklerini hem de parayı öderken ki halini

Geldiği yere uygun bir alana gitsin bari para öyle değil mi