• 14-02-2007, 16:08:22
    #10
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin için doğru kararı sadece sen verebilirsin. Hiç muhabbetimiz olmadı ama yazdıklarından iyi birisi olduğunu düşünüyorum. Zaten hepimiz birbirimizi yadığı kadar ve yazdığı gibi tanıyoruz. Doğru kararı verdiğine inanıyorsan, sana bundan sonraki hayatında başarılar dilerim. Umarım sevdiklerinle istediğin gibi zaman geçirir ve mutlu olursun
    ,

    Sende saolasın dostum hepiniz saolun ama doğru kararı verdim biliyorum
  • 14-02-2007, 16:21:17
    #11
    hakkında hayırlısı olsun hocam müşterilerin bir bölümünüde ben alabilirim. Msn ekli zaten bende. Müsait olduğunda görüşürüz. Kolay gelsin.
  • 14-02-2007, 18:47:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    seninle tanışmıyoruz ama belliki işini hakkıyla yapan birisisin sana hak veriyorum stresli iş sorunlar bitmiyor adam gecenin 4 ünde arıyor siteme modül yüklenmiyor diyo basit bi problem uykumdan da oluyorum sağlıgımdan da ama mecburuz diger arkadaşlar gibi işimizi hakkıyla yapmaya çalışıyoruz umarım daha rahat çalışabilecegin bir sektörde sevdiklerine daha fazla zaman ayıracagın bi işte mutlu olursun ..kolay gelsin kardeşim
  • 14-02-2007, 18:52:40
    #13
    Ve Aramızdan 1'i Daha Ayriliyor .. Gerci En Dogru Karar Bu .. Net Hayatı Gercektende Cok Çirkefleşti Kime Güvenip Güvenmeyecegini Bilemiyor İnsan .. Neyse Dostum .. Kendine İyi Bak Yolun Acık Olsun .. Allaha Emanet Ol ..
  • 14-02-2007, 19:01:37
    #14
    üstad En Güzelini Yapmışssın Sanal boş herşey Boş insanın Kimseye Güvenesi Gelmiyo
  • 14-02-2007, 19:07:50
    #15
    Verdiğin Kararin Senin Ve Sevdiklerin Için Hayirli Olmasini Dilerim Bende Bu Karar Konusunda Gidip Gelmiştim Ama Bu Işi Iyi Yaparsan Gelecegin Meslegi Olarak Geniş Bir Potansiyel Var Tabi Tasarimda Yapman Lazim Gerci Simdiki Tasarimlar Template Nosuna Bak Googleden Arattir Indir Home Yerine Anasayfa Yaz Gec Anlaminda Ama Olsun
    Tekrar Verdigin Kararin Hayirli Olmasini Dilerim Işleri Devretmeyi Dusunuyosan Benim önerim Ufuktur Aklinda Olsun ..
  • 14-02-2007, 19:14:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sizi r10 sayesinde ve yazdiklarınızla tanıdım,ve bende gayet iyi bir izlenim braktınız,Bence çok dogru bir karar almışşsınız tebrik ediyorum sizi (bende aynı düşüncedeyım),ve hakkınızda hayırlı olmasını diliyorum,hayatınızda başarılar dilerim.Saygılarımla
  • 14-02-2007, 19:28:45
    #17
    Açıkcası oldukça üzüldüm bu karara. Her gün bir dolandırıcının türediği bu sektörde, sizin gibi işini hakkıyla ve dürüstçe yapabilen kişilere ihtiyaç varken, sizin de gidiyor olmanız hem sektör hem de bizler açısından oldukça can sıkıcı.

    Hakkınızda hayırlısı olsun demekten başka birşey gelmiyor elimden..
  • 14-02-2007, 19:47:51
    #18
    Hayırlısı Olsun İnşallah Kardeşim. Allah Yolunu Açık Etsin.

    maxiserver.net