Hakkınızda hayırlısı olsun..
Üzüldüm doğrusu bende burada gördüğüm kadarı ile sevilen ve işini hakkıyla yapan bir kişiydiniz..
Ama dediğim gibi hayırlısı olsun, insan ne yaşayacağını önceden kestiremez. Doğru kararı verdiğinize eminseniz sorun yoktur
Geri kalan yaşamınızda size başarılar dilerim..
Saygılarımla ,