• 14-02-2007, 22:19:17
    #28
    Yemin ettiğine göre olay bitmiş demektir. Aksi durumda ikna ederdik
  • 14-02-2007, 23:00:19
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Hakkınızda hayırlısı olsun..

    Üzüldüm doğrusu bende burada gördüğüm kadarı ile sevilen ve işini hakkıyla yapan bir kişiydiniz..

    Ama dediğim gibi hayırlısı olsun, insan ne yaşayacağını önceden kestiremez. Doğru kararı verdiğinize eminseniz sorun yoktur

    Geri kalan yaşamınızda size başarılar dilerim..

    Saygılarımla ,
  • 14-02-2007, 23:48:19
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Kimse yanlış anlamasın da bu başlık biraz da lise yıllarında hazırlanan hatıra defterlerine dönmüş..Hani şu "Bana bu kalbin kadar temiz sayfayı..." diye başlayan defterler..
    Herkes "Forumdan gördüğüm kadarıyla işini iyi yapan biriydiniz.." diye başlıyor cümleye
  • 15-02-2007, 00:40:01
    #31
    yenı alanlarda basarılar dılerım
  • 15-02-2007, 03:01:27
    #32
    Hayırlısı Olsun onur kararın hakkında iyi olur inşallah.
  • 15-02-2007, 04:05:00
    #33
    kim bana iss ile alakalı soru sorucak şimdi ?
  • 15-02-2007, 04:08:32
    #34
    Misafir
    Çok eski bir yazım aklıma geldi

    eski nickle yazmıştım

    Canım Sıkıldı Hosting Şirketi Olayım Ozaman !!!

    Bende zamanında 1,5 yıl gibi bir süre hostçuluk yaptım bilen bilir zaten iide para kazandım.Ama hostçuluk tr de inanılmaz derecede zor ve piskoloji isteyen bir iş tüm hayatınızı çalıyor..

    Senide çok iyi anlıyorum ben.Umarım senin için hayırlısı olur
  • 15-02-2007, 07:41:07
    #35
    Üyeliği durduruldu
    bırakmak yerine alternatifleri deneseydin keşke örn. tr müşterilerine yol verip yabancı müşterilere yoğunluk verseydin emin ol çok rahatlardın toplumumuzun zihniyeti o kadar basittiki googlede bulabilceği birşeyi gelip msnde destek alarak yapmaya çalışıyor neticesinde bizde google'ye bakıyor onlarda google'ye girebiliyor ama işlerine gelmiyor ne diyeyim Allah yolunu açık etsin, neden hep iyiler kaybediyorki
  • 15-02-2007, 09:52:42
    #36
    Üzüldüm açıkcası, bu forumda yeniyiz malum,
    ama bence bırakmasan da olur gibi