Hosting İşini Bırakıyorum..
49
●3.340
- 15-02-2007, 12:53:22Eposta Aktivasyonu Gerekmekte*Aldıgımız hostu evımıze kargo ıle yollayacaksanız adres vereyim size.Ancak ben pek evde olamıyorum hanım var.****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


onur senin içinde üzüldüm bir ara bıraktım tekrar başladın ama işallah senin için hayırlı olur.
saygılarımla... - 15-02-2007, 13:28:42Tüm tepkilerinizi için teşekkürler @HitcH hiç başlama diyeceğm olmayacak. Bazı şeylerden kendini soyutlaman gerekecek.
Hayırlısı tüm arkadaşlara teşekkür ederim. - 15-02-2007, 23:13:44evet sana bende katılıyorum yaptığımız iş hiçte kolay değil çok zaman ve uğraş isteyen bir iş ve birazda nankör işte denebilir bütün gün destek verirsin müşterilere ama teknik sebeplerden dolayı ( ki muhakak olur olmaz diyen yalan söyler ) kısa bir süre kesinti olsa müşterilerin bizlere demedikleri kalmaz.Meksikalı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2007, 01:16:10Üyeliği durduruldukararınıza saygı duyuyorum...
şu an reseller müşteirlerinizden açıkta kalanları varsa (windows / plesk) ise yardımcı olurum. - 16-02-2007, 19:59:05Buda ilginç. Güzel bir karar taktir ettim.HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2007, 22:44:27Komikuysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen gidilmiyor.. Onca müşterim var onları mağdur etmemek için güvenilir, dürüst kişilerle anlaşıp onlara devretmen gerekiyor
Tabi sen dürüstlük kavramını bilmiyorsan o ayrı
