Çok eski bir yazım aklıma geldi
eski nickle yazmıştım
Canım Sıkıldı Hosting Şirketi Olayım Ozaman !!!
Bende zamanında 1,5 yıl gibi bir süre hostçuluk yaptım bilen bilir zaten iide para kazandım.Ama hostçuluk tr de inanılmaz derecede zor ve piskoloji isteyen bir iş tüm hayatınızı çalıyor..
Senide çok iyi anlıyorum ben.Umarım senin için hayırlısı olur
*Aldıgımız hostu evımıze kargo ıle yollayacaksanız adres vereyim size.Ancak ben pek evde olamıyorum hanım var.

onur senin içinde üzüldüm bir ara bıraktım tekrar başladın ama işallah senin için hayırlı olur.
saygılarımla...