Her internet hizmeti veren arkadaşın yakın gelecekte vereceği karar.
Teknoloji = sorun. Sorun = vakit kaybı.
Dostum bundan sonraki hayatında sana başarılar dilerim.
evet sana bende katılıyorum yaptığımız iş hiçte kolay değil çok zaman ve uğraş isteyen bir iş ve birazda nankör işte denebilir bütün gün destek verirsin müşterilere ama teknik sebeplerden dolayı ( ki muhakak olur olmaz diyen yalan söyler ) kısa bir süre kesinti olsa müşterilerin bizlere demedikleri kalmaz.