HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim zaten kişiliğim müşteri ile teknik sorunları konuşmaya elverişli değil. Bu işi tek başıma yapmayacağım.

Dediğim gibi resmi olacak. Ve yanımda en az 2 elemanım olacak. Bunlardan bir tanesi tüm gün, diğeri de akşam 6/7'den sonra bilgisayarda kalan, gece 2/3'lere kadar da bilgisayarda duran birisi.

Dediğim gibi bende ilgilenirim fakat, polemige girmem. Çok sıkarsa, ücret iadesini yapar, yedeklerini veririm güle güle derim.

Ayrıca zaten oldukça soyutladım kendimi bir çok şeyden. Bari tek bir konuya yoğunlaşayım istiyorum.
Buda ilginç. Güzel bir karar taktir ettim.